קיוון אחר היא גוף ראשון מסוגו בישראל המבוסס קודם כל על האנשים והשיטה, ובראשה ירון אחר, ששימש כסמנכ"ל Ynet, כמנכ"ל Winwin וכסמנכ"ל תפוז, והיה שותף למיזמים מרכזיים בתעשיית המדיה הישראלית (כיום גם מרצה במוסדות אקדמיים ומסגרות יזמיות, יזם ויועץ אסטרטגי).

אנחנו אלופים בפיצוח והעמדה (וסליחה על הסופרלטיבים. זה באמת ככה).
כלומר, לקחת את הרעיון העסקי שלכם, או את העסקים הקיימים – לארוז אותם, לתכנן ולגבש מוצר מנצח, מכונה משומנת שכל התכונות והרכיבים שלה 'מתלבשים' היטב על רעיון/חזון/מוטו שיהווה יתרון תחרותי ממשי בשוק בו תפעלו, ישרת את קהל המטרה ויגרום לו לבוא שוב, להשתמש, לרכוש, לרצות להשתייך ולמעשה – לממש את הייעוד של הפלטפורמה שהעמדתם עבורו.

אם היינו צריכים להצביע על הדבר הראשון שמבדל אותנו, זה מה שהיינו מביאים לשולחן. זאת, בניגוד לעבודה 'טכנית' של תכנון תבניתי, עיצוב פונקציונלי חסר ייחוד – ופיתוח, כל מה שתמצאו בפס ייצור במפעל.

הגישה שלנו אומרת שאנחנו חלק מהפרויקט – כאילו היה שלנו. הכל אישי והכל, בסופו של דבר, מסתכם באנשים. ככה, הלקוח מתרגל שכולנו סביב הרעיון שלו. אינטרנט בעבודת יד.

אנחנו מובילים פרויקטים להצלחה

אי אפשר להגדיר במשפט מה אנחנו תורמים למיזמי אינטרנט, למותגים ולאתרים שרוצים להיות מותגים, גם אם האתר/הפרויקט הוא בגדר רעיון שממתין למי שיניע אותו.
אפשר לקרוא על המומחיות שלנו, על היכולת לאפיין, לעצב, לפתח, לנהל, לשווק ולהפוך את הפעילות למספרים ולהצלחה, אבל קודם כדאי לדעת שאנחנו מתעקשים על מצויינות ועל אינטרנט ש"חושב" קדימה. כזה שמתוכנן, עד הפרט האחרון, להצליח.
בשביל זה צריך עבודת "יד" מקצועית, ניסיון מעשי אמיתי ודרישת איכות בלתי מתפשרת. אם ככה אתה רוצה את פעילות האינטרנט שלך – בוא לספר לנו.

בהתחלה, נעשה את זה מושלם. ואז נשפר.

קיוון אחר פירושו להפוך אותך או את המיזם שלך (החנות, האפליקציה, או הפלטפורמה, או העמוד, או הערוץ. כל מה שתבחר לתקשר באמצעותו עם הקהל הרלוונטי) למוצר שלם, בעל זהות וכיוון מוגדרים, שנראה הכי טוב, מתנהג הכי טוב, ויותר מהכל – מצדיק את קיומו לצד (או מעל) המתחרים הקיימים.

בדקו מה נוכל להפוך לאפשרי – עבורכם

Comments are closed.