עם ניסיון מצטבר של למעלה מעשור, של פרויקטים מהירים לצד מיזמי ענק וארוכי טווח –
עשינו קילומטארז' אדיר של הצלחות (ובדרך למדנו גם לקחים כואבים, מהם אנחנו מסייעים ללקוחות להימנע) והיינו מעורבים בתכנון מיזמים, הקמה וניהול פעילויות, אתרים ואפליקציות עבור עסקים וחברות מסדרי גודל שונים.

עם ערימת הידע והניסיון האלו אנחנו פוגשים לקוחות, ומסייעים להם בין היתר ב:

בניית מתווה לתכנית עסקית

עלויות הקמה, כוח-אדם נדרש ועלותו ("כמה עובדים צריך כדי לנהל אתר אינטרנט?"), הוצאות ספקים (רואה חשבון, עו"ד, ביטוח וכו'), עלויות שיווק, הוצאות הון ורכוש, הוצאות תחזוקה, משרד ושכ"ד, צפי הכנסות, תחזית משתמשים, ועוד.
אופציונלי: עיצוב והקמת אבטיפוס, ליווי בשלבי ההקמה ולאחריהם.

איפיון מפורט לאתר/אפליקציה

איפיון מלא למיזם המשלב היבטים שיווקיים, מסחריים, תוכניים, ממשק וחוויית משתמש. העמדת מוצר מגובש ומכוון משתמש קצה, הבנוי כך שיופעל ע"י המשתמשים בהתאם ליעדיו. איפיון מלא יכול לכלול גם את כתיבת התכנים השיווקיים ובחירת הניסוחים המוצגים למשתמשים.

תכנון ראשוני למיזם/פעילות

גיבוש הרעיון הבסיסי לכדי מוצר בעל חזון ויעדים, בחינת היתכנות, והנחת קווי יסוד למיזם בעל פוטנציאל עסקי ממשי.

השבחה למיזמים קיימים

תהליך הכולל בחינה מדוקדקת לפעילות הנוכחית של המיזם, הסקת מסקנות ויצירת תכנית אופרטיבית לשיפור התוצאות ולהשבחת המוצר.

מצגת למשקיעים והכנה לגיוס

"אריזת" המיזם לכדי מצגת משכנעת ובה תקציר התכנית העסקית, יתרונות ופוטנציאל ההצלחה. הכנה לפגישה עם משקיעים במטרה להציג את המיזם והצוות בצורה הטובה ביותר וכך להגדיל סיכויי גיוס השקעה.

בניית אסטרטגיה ותכנית שיווק

בחירת מטרות-על, יעדים, פילוח קהל יעד, חיזוק הצעת הערך של המיזם, איתור ובחירת ערוצי השיווק, ביצוע בקרה ואופטימיזציה, ועוד.

 

מה עוד אנחנו עושים>

Comments are closed.