בין אם אתם מגלגלים רעיון לאפליקציה או מנסים להוביל מיזם, אתם חייבים להכיר:
עם רעיון לאפליקציה או מיזם שבדרך, אתם חייבים להכיר:
מפצח האגוזים של
  • הסטארט-אפ
  • האפליקציה
  • המיזם
  • הרעיון
שלכם
תשכחו ממה שחשבתם על המיזם שלכם, אפליקציה או אתר. על תכנון, עיצוב, פיתוח, תכנית עסקית, מימון ושיווק - מדברים אחרי ש’מערבבים מחדש’ את הרעיון ומגבשים אסטרטגיית מוצר, שתגיד לכם מה לעשות, אם לעשות, ואיך. קודם נפצח, ואז נצא לדרך.

יש לנו מפצח בשבילכם. ירון אחר, ששימש כסמנכ"ל Ynet ותפוז, ייסד ומכר את אתר הקניות Bigdeal לקבוצת ידיעות אחרונות, מרצה ויועץ בכיר לחברות וליזמים - מפרק כל רעיון (וגם מיזמים פעילים), עד ששומעים את ה"קראק", ורק אז עוזר לכם להתקדם איתו. אתם מוזמנים להציג לו את שלכם.
הצעה כפולה: קבלו מנוע הכנסות, שמי שיתכנן אותו יהיה... העובדים. פיתחנו סדנה ייחודית שמצד אחד מגשימה חלום לעובדים (ללמוד לתכנן אפליקציה / אתר עבור החברה, להרגיש שמקשיבים לרעיונות שלהם) - ומצד שני החברה תקבל שגרירים נמרצים ומוצר / שירות חדש.

הפכו את העובדים שלכם לשגרירים נאמנים - והגדילו הכנסות. הסדנה שלנו היא פרויקט ייחודי שמספק לעובדים שלכם ידע וניסיון בתחום פופולארי מעין כמוהו, ובה-בעת מאפשר להם ליצור מוצר חדש לטובת החברה, על בסיס מה שלמדו בסדנה. הזמינו מאיתנו מפגש הדגמה.
יש לנו מפצח בשבילכם. ירון אחר, ששימש כסמנכ"ל Ynet, מרצה ויועץ בכיר לחברות וליזמים - מפרק כל רעיון (וגם מיזמים פעילים), ורק אז עוזר לכם להתקדם איתו.
יש לכם רעיון או מיזם שזקוקים ל”דחיפה”? לפיצוח האגוז שלכם השאירו פרטים כאן:
יש לכם רעיון או מיזם שזקוקים ל”דחיפה”?



יש לכם רעיון או מיזם שזקוקים ל”דחיפה”? לפיצוח האגוז שלכם השאירו פרטים כאן:
יש לכם רעיון או מיזם שזקוקים ל”דחיפה”?



כל מה שאני יודע על העולם הדיגיטלי למדתי מירון אחר
גדעון אוזן, סמנכ"ל אינטרנט,
כל מה שאני יודע על העולם הדיגיטלי
ועל אסטרטגיית מוצר - למדתי מירון אחר
גדעון אוזן, סמנכ"ל אינטרנט,
מה אתם הולכים לקבל בפגישה?
  • עושים סדר. מציידים אתכם במידע שבאמת הכרחי כדי לקדם את המיזם שלכם.
  • האמת 'בפרצוף'. לא מוכרים לכם שום דבר מלבד מה שאנחנו באמת חושבים על המיזם או הרעיון.
  • מאכילים בכפית . תכנון המוצר, איך משווקים, איך עושים מזה כסף, איך ניגשים למשקיע, ועוד.
  • הערכת עלויות ומשאבים נדרשים . איך לא תבזבזו את הכסף שלכם על מה שלא צריך.
  • מפצחים את האגוז. למצוא את הייחודיות וה-D.N.A של המיזם שלכם. בלעדיו - אל תתקדמו.
  • ALL IN ONE. יש לנו את כל הכלים הלוגיסטיים למימוש החזון שלכם, אם נמצא שהוא בר ביצוע וכדאי.
חלק מהמותגים שעבדנו איתם:
מעוניינים ללמוד?
מפגשי גיבוש אסטרטגיית מוצר:
רוצים ללמוד?
בואו למפגשי גיבוש אסטרטגית מוצר:
בין פיצוח יחידני אחד לאחר, אנו מקיימים מפגשים קבוצתיים, המהווים מיני-סדנה לאסטרטגית מוצר.
במפגש עצמו מוצע ל-2-4 מהמשתתפים 'לשים על הגריל' את המיזמים או הרעיונות שלהם, ירון ומשתתפים נוספים 'ייתנו להם בראש' (אל תדאגו- גם להם תהיה ההזדמנות להחזיר), במעין גיוס כוחות ו'סיעור מוחות המוני', סשן 'הכה את המומחה' קדחתני במיוחד. המפגש הוא חוייה אינטראקטיבית יוצאת דופן, מעשירה, מלמדת, ו’פותחת את הראש’.
כמות המקומות במפגשים מוגבלת. כדי לקבל התראה על המועד הבא - הזינו את כתובת הדוא”ל שלכם כאן:




מספר מילים על מפצח האגוזים (ירון אחר):
מומחה לאסטרטגיית מוצר, שימש כסמנכ"ל Ynet וסמנכ"ל תפוז, כמנכ”ל Winwin וכשותף-מייסד של אתר הקניות Bigdeal, בעל 'קילומטראז' יוצא דופן בעולמות הדיגיטל, שיווק, יזמות, בניית מותגים ותוכן, ומחזיק במאגר התמחויות שקשה להקיף בשתי ידיים. משמש כמורה דרך ליזמים וחברות. האבא של חברת 'קיוון אחר'- המשמשת כבית גידול לרעיונות, וכפלטפורמת הוצאה לפועל ב’עבודת יד’ - של פרויקטים שלא רוצים להיות כמו כולם.

דברים שירון אחר כותב, שיסבירו לכם במילים פשוטות : איך לתכנן אפליקציה (או אתר)