לפצח את הסטארט-אפ
המפגש שיגלה לכם אם יש נוסחה מנצחת לכל מיזם
אתם מבקשים להקים או לקדם סטארט-אפ, אפליקציה או מיזם-עסקי אחר?
ההרצאה האינטראקטיבית של ירון אחר, סמנכ”ל YNET לשעבר, יזם, מרצה ומפצח הקוד היזמי-עסקי – תלמד אתכם איך "להוציא לאור" את הערך האמיתי של המיזם שלכם, ואיך לשכנע משקיעים או משתמשים לקחת בו חלק. במלים ובמעשים.
אתם בעניין של הקמה או הובלה של סטארט-אפ או מיזם עסקי?
ההרצאה האינטראקטיבית של ‘קיוון אחר’ תלמד אתכם איך "להוציא לאור" את הערך האמיתי של המיזם שלכם, ואיך לשכנע משקיעים או משתמשים לקחת בו חלק. תשכחו מסיסמאות וטריקים, ובואו להבין איך מיזמים גדולים עושים את זה נכון, ומהו פיצוח הקוד היזמי-עסקי. שריינו מקום ביומן.
25% הנחה לנרשמים כאן
תהיו ראשונים
רוצים כלים מעשיים להובלת המיזם שלכם? בקשו לקבל הודעה על המפגש הבא:






תתכוננו להפתעות:
מה אנשים אומרים:
המפגש שיהפוך את הרעיון שלכם למשהו שאנשים ירצו ‘לאכול’
המפגש, המהווה מיני-סדנה מרוכזת בת כשעה ורבע (ניתן להזמין מפגשי המשך) ילמד אתכם לפצח ולתכנן את המיזם שלכם (אפליקציה/אתר/אחר) כך ש’יעשה הבדל’ בכל נקודת מפגש: עם משקיעים, שותפים, משתמשים ולקוחות. תיאוריית אסטרטגיית מוצר שפותחה ע"י ירון אחר (ראה פירוט), מבוססת על אינספור שנות ניסיון במגוון תפקידים בכירים (סמנכ"ל YNET בתפקידו האחרון) , ומלמדת איך ניתן להפוך כל רעיון הגיוני – למוצר מנצח. הצטרפו גם אתם.
בין תכני המפגש:
  •  כך יהפוך רעיון יזמי למותג ולקטגוריה חדשה
  •  איך 'מוכרים' מיזם למשקיע, ללקוח/משתמש
  •  איזה תכונות הלקוחות יחפשו במוצר שלכם?
  •  איך יוצאים לדרך עם תקציב שיווק מצומצם?
  •  איך מיזמים מצליחים תכננו את הניצחון?
  •  הבסיס לכל אסטרטגיה או תכנית שיווק
  •  תכנון המוצר ע”פ כללי אסטרטגיית מוצר
  •  הדובדבן: הצגה וניתוח של המיזם שלכם!*
*ניתוח אישי של המיזם שלכם כרוך בתשלום נוסף בד"כ.
נרשמים מראש יכולים לחסוך עלויות. לחצו לפרטים.
תהיו ראשונים
רוצים כלים מעשיים להובלת המיזם שלכם? בקשו לקבל הודעה על המפגש הבא:






תתכוננו להפתעות:
מה אומרים אנשים:
הסדנה שהיא מוצר בפני עצמו
הסדנה מועברת ע"י ירון אחר, סמנכ"ל YNET לשעבר, מומחה לאסטרטגיית מוצר, פיצוח רעיונות עסקיים והפיכתם למיזם שמכוון לנצח בשוק המטרה שלו. ייסד ומכר את אתר הקניות BIGDEAL לקבוצת ידיעות אחרונות, בעל ניסיון עתיר שנים בעולם הדיגיטל, השיווק, היזמות והתוכן, מרצה לשיווק דיגיטלי ומלווה יזמים, חברות ומותגים בתכנון פעילות מבוססת פיצוח. החברה בבעלותו, 'קיוון אחר', מיישמת בפועל את אסטרטגיית המוצר שהיא בונה למיזמים המבקשים 'לעשות שינוי' (MAKE A MARK).
מעוניינים בפגישת ייעוץ אחד על אחד עם ירון אחר?
באפשרותכם להשאיר פרטים או לתאם אונליין ולקבל הנחה בעלות הפגישה.
לחצו להנחה
מעוניינים בפגישת ייעוץ אחד על אחד עם ירון אחר?
באפשרותכם להשאיר פרטים או לתאם אונליין ולקבל הנחה בעלות הפגישה. לחצו להנחה