בשנים האחרונות, בנוסף לקורסים שאני מעביר במוסדות אקדמיים בנושאי שיווק דיגיטלי והקמת מיזמים, אני מרצה גם בפני מנהלי שיווק, יזמים וחברות – ומחבר את הרעיון, המוצר, הפיצוח שלו והאיפיון – עם האסטרטגיה השיווקית.

במאמר קצר מגלובס שנקרא "כל מה שאתם צריכים לדעת על שיווק באינטרנט ב-6 אותיות" אני תוחם את מרכיבי הפעילות השיווקית בעידן דיגיטלי (תמצאו שם אינפוגרפיקה ששווה לשמור, שנלקחה מהספר "שיווק בעידן דיגיטלי" עליו עמלתי עם שותפי, אתגר שפיבק) ומסביר שהמוצר, הצעת הערך, הפיצוח וההבטחה המוצרית הם חלק מכריע ובלתי נפרד מכל אסטרטגיה שיווקית שנרצה ליישם, אם זה על סטארט-אפ או על כל עסק אחר.

אני מקפיד להתעדכן תדיר בשלל הנושאים והמגמות המשתנים חדשות לבקרים, ולהתוות כללים שיסייעו לנו לצאת למסע שיווקי בלי "כוכבים בעיניים", אלא בראיה מפוכחת ומוכוונת יעדים ברורים.

כדי לקצר, הנה עיקר השירותים השיווקיים שתוכלו לקבל ב'קיוון אחר':

  • בניית אסטרטגיה ותכנית שיווק.
  • ניהול השיווק.
  • בניית קמפיינים וכלים, קריאייטיב, מסרים שיווקיים ופריסת מדיה.
  • הדרכה וסיוע בניהול קמפיינים שוטפים, בקרה ואופטימזציה.
  • הקמה והכוונה בשיווק במנועי חיפוש.
  • פעילות גרילה ומדיה חברתית.
  • ועוד יותר. תמיד עוד.

מה עוד אנחנו עושים>

Comments are closed.